AKCIJE U ANAFARMU. SPECIJALNI POPUSTI. Pogledajte ponudu
Česta pitanja
Da li je neophodno da se registrujem pre poručivanja?
Nije neophodna registracija u startu, možete neometano koristiti sve opcije naše internet prodavnice, dodavati artikle u korpu, listu želja, pretraživati kompletan sadržaj… Nakon što odlučite da napravite porudžbinu, samim unosom podataka za kontakt i dostavu izvršiće se automatska registracija Vašeg naloga kao i automatska prijava na nalog.
Svaki sledeći put kada budete želeli da izvršite porudžbinu, Vaši kontakt podaci biće automatski popunjeni zahvaljujući prethodnoj .
Zaboravio sam lozinku za svoj nalog, šta da radim?
Na stranici za prijavljivanje možete koristiti opciju Zaboravili ste lozinku, nakon čega će Vam posle unosa e-mail adrese biti poslata poruka sa linkom za unos i kreiranje nove lozinke.
Na koji način mogu da naručim dijetetske proizvode preko Anafarm internet prodavnice?
Putem pretrage ili pregledom kroz kategorije izaberite željeni artikal i dodajte ga u korpu. Nakon izbora artikala izaberite opciju Korpa i na sledećoj stranici je dovoljno da unesete kontakt podatke i kliknete na dugme Poruči.
Poručio sam robu u online prodavnici, kako da znam da li je poslata?
Kolika je cena dostave i kada mogu da je očekujem?
375 rsd, bez obzira na veličinu paketa odnosno broj poručenih artikala. Za porudžbine iznad 1999 rsd dostava je besplatna.
Poručene artikle možete očekivati u roku od 2 do 5 radnih dana od dana poručivanja.
Da li postoji minimalni uznos porudžbine?
Ne postoji minimalni iznos za pravljenje porudžbine. Moguće je napraviti porudžbinu u bilo kojoj vrednosti artikala, dok se ukupna cena porudžbine uvećava za iznos poštarine.
Da li mogu da pratim status svoje porudžbine?
Status porudžbine uvek možete videti na stranici Moj nalog nakon što se ulogujete.
Ukoliko ste već dobili email poruku u vezi potvrde porudžbine, roba je predata kurirskoj službi i o statusu paketa se možete informisati putem servisa za praćenje pošiljke (na osnovu koda koji ste primili u sms poruci).
Da li radite dostavu van Srbije?
Dostava van granica Republike Srbije za sada nije moguća.
Ukoliko dobijem robu koja je oštećenja da li je mogu zameniti i na koji način?
Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani OVDE
Koje su mi opcije za plaćanje?
Sve porudžbine preko Anafarm internet prodavnice moguće je platiti na dva načina:
1. Online kreditnom/debitnom platnom karticom i
2. U gotovini prilikom preuzimanja.
Plaćanje online moguće je izvršiti putem Visa, Master Card ili Maestro platne kartice.
Mi smo firma sa 30 godina iskustva i pravimo dijetetske suplemente koristeći najkvalitetnije sirovine.
Korisni linkovi
Poručivanje i dostava
Online kupovina
Sva prava zadržana © 2022 Anafarm.doo
Web sajt koristi kolčiće za pružanje usluga, personalizaciju oglasa i analizu prometa.